VUOSI 2021 KUUKAUSITAPAAMISET:

Elokuu           26.8. klo 12.30  yhdistyksen kevätkokous Kerholassa.

Syyskuu        30.9.2021 klo 12.30 Kerhola, Maritta Pahlman kertoo lasten ja aikuisten yhdessä luomasta Nokia - 101                                               tarinaa -kirjasta. Sävelin viihdyttää kirjailija Anni Kytömäki pianolla. Varaa 4 € kahviin ja pullaan.                                                           Kokoukseen vapaa pääsy ei jäsenille.

Lokakuu        28.10.2021 klo 12.30 Kerhola sääntömääräinen syyskokous, Nokisoinnut esiintyvät. Yhdistys tarjoaa                                                 kahvit.

Marraskuu    18.11.2021 klo 12.30 Kerhola, Luento: Avaruuden mustat aukot, Jukka Maalampi Jyväskylän                                                               yliopistosta luennoi. Varaa 4 € kahviin ja pullaan. Kokoukseen vapaa pääsy ei jäsenille.

Joulukuu      8.12.2021 joulujuhla hotelli Rosendahlissa Tampereella klo 12 - 15, ilmoittautuminen 1.11.-20.11.                                 maksamalla lounas 27,50 € tilille FI02 4503 0010 6196 60, viitteellä 7003. Voit ilmoittautua myös sähköpostilla tai                         soittamalla Kaijaliisa Moilaselle, puh. 040 500 7080, kaijaliisa.moilanen@gmail.com.

Kevätkokouksessa 26.8.2021 kokoonnuttiin koronarajoituksia noudattaen. Mukana oli 52 yhdistyksen jäsentä.
Yhdistys palkitsi ahkeria jäseniään heidän työstään yhdistyksen hyväksi kevätkokouksessa 26.8.21.
Nokisoinnut esiintyvät 27.helmikuuta Kerholassa kevätkokouksessa.
Kevätkokouksessa 27.2.20 helmikuussa.
Herkullisella joululounaalla Scandic Rosendahlissa 12.12.19.
Elokuun 2019 kuukausitapaamisessa geriatri Sirpa Perttula luennoi muistisairauksista täydelle salille innokkaita kuuntelijoita.
Kaunpunginjohtaja Eero Väätäinen luennoi aiheesta Nokia vuonna 2024 lokakuun syyskokouksessamme 31.10.2019.