Allasjumpat

Jumppaa vedessä rytmikkään musiikin tahdissa ja nauti jumppakavereiden seurasta!

Allasjumppien kevään aikataulu:

Liikuntaneuvoja Kati Raatikainen ohjaa allasjumpparyhmiä:

Ryhmä 1  keskiviikkoisin klo 9 - 9.45, 10.1.-15.5.24 (45 €/kausi)

Ryhmä 2 perjantaisin klo 12.15 - 13.00, 12.1.-10.5.24 (45 €/kausi)

Tilaa on uusillekin liikkujille. Ota yhteyttä yhteyshenkilöön, jos haluat liittyä mukaan tai lopettaa oman vuorosi. Uutena jumppaajana voit myös ilmoittautua tapahtumakalenterin kautta: keskiviikkoryhmään ja tästä perjantairyhmään.

Osanottajat saavat kaudesta laskun sähköpostitse, paperilaskun tilanneet saavat laskun kirjeitse jumppamaksusta.  Kausimaksu koostuu terapia-altaan vuokrasta ja ohjaajan palkkauskuluista. Uimahalli perii erikseen uimahallin käyntimaksun osallistujilta. Eläkeläisten 10 kerran kortti on 25 € (hinnat 2023).

Yhteyshenkilö Eila Rantanen 050 5588 840, jumpat@nokianseniorit.fi. Altaaseen mahtuu noin 30 henkilöä/ryhmä.

Vesijumppa

Vesijumppa sopii kaikenikäisille ja –kuntoisille, sekä naisille että miehille. Sopii myös uimataidottomille, sillä jumppaamme matalassa vedessä, jossa kaikilla yltää jalat pohjaan.

Vedessä liikkuminen on tehokkuudestaan huolimatta lempeää, eikä rasita esimerkiksi niveliä samalla tavalla kuin maalla liikkuminen, joten vesijumppa sopii myös kuntoutujille, sekä liikuntarajotteisille henkilöille.Veden vastusta hyväksikäyttämällä jumpasta saa oikeinkin tehokkaan niin halutessaan, joten aktiiviliikkujatkin saavat tehokkaan harjoituksen.

Tunti (45min.) koostuu alkulämmittelystä/aerobisesta osiosta, lihaskunto osiosta, sekä lyhyestä loppuvenyttelystä/rentoutuksesta Lihaskunto-osiossa voidaan käyttää tehon lisäämiseksi erilaisia vesijumppavälineitä, mm. ”lötköpötköjä”, ”hymynaamoja” jne…

Mukaan jumpalle tarvitset uimapuvun ja reippaan mielen.

Jumpat

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu jumppiin syksyllä annetun ilmoittautumisajan kuluessa. Oma tapaturmavakuutus suositellaan otettavaksi. Yhdistyksellä ei ole vakuutusta. Maksullisista tapahtumista saat laskun. Maksa osallistumismaksut viimeistään eräpäivänä. Käytä aina laskun viitenumeroa. Huom. Pariskunnan tulee maksaa laskunsa omilla viitenumeroillaan.

Aloittaminen kesken kauden

Jos aloitat kesken kauden, syksyllä 15.10. jälkeen ja kevätkaudella 15.03. jälkeen, kausimaksusta peritään puolet.

Kokeilumahdollisuus

Jumppiin on mahdollisuus käydä tutustumassa 1-2 kertaa veloituksetta. Tutustumisesta on sovittava jumppavastaavan kanssa.

Tervetuloa Nokian senioreiden mukaviin tapahtumiin.