Golf-kerho

Golfkerho

Golfharrastus tuo yhteen liikunnallisia senioreita Nokia River Golf -kentällä, kun kenttä on auki. Seniorikisat kesäaikaan maanantaisin. Yhteyshenkilömme on Jorma Koskelainen, puh. 050 5526 111.

VUODEN 2021 TOIMINTAA:

Pirkanmaan kansallisen senioripiirin golf-kisa:

Nokian kansalliset seniorit järjestää piirin golf-kisan Nokia River golffin,
osoite Alastalontie 33, Nokia, Rock-kentällä keskiviikkona 11.8.2021 alkaen
kello 9.30.
Naiset pelaavat tiiltä 48 ja miehet pelaavat tiiltä 54.
Ilmoittautumiset sähköpostilla allekirjoittaneelle viimeistään 28.7.2021 mennessä. Ilmoituksessa on syytä mainita seurasi. Mikäli sinulla on tarvetta käyttää autoa, myös siitä on hyvä mainita. Vaihtoehtoisesti sinulla on mahdollisuus osallistua samanaikaisesti River-kentällä järjestettävään 9-reikäiseen kisaan. Kisassa on yhteinen sarja naisille ja miehille.
Naiset pelaavat tiiltä 48 ja miehet pelaavat tiiltä 53.
Kilpailumaksu on 75 €/henkilö. Maksuun sisältyvät tulospalvelu ja buffet-lounas.
Nokia River golffin pelioikeuden omaavilta pelimaksu on 20 €/henkilö.
Kilpailumaksu 9-reikäiseen kisaan on 45 €/henkilö. Maksuun sisältyy tulospalvelu ja buffet-lounas. Nokia River golffin pelioikeuden omaavilta pelimaksu on 15 €/henkilö.
Kilpailuissa pelataan tasoitukselliset pistebogeysarjat sekä naisille että miehille. Lisäksi kisataan pisin avaus ja lähemmäksi lippua kisa.
Sarjoista kolme parasta palkitaan.
Kilpailun pelioikeuden omaavana tuomarina toimii Jorma Rantanen.

Tervetuloa joukolla kisailemaan!

Jorma Koskelainen
jorma.koskelainen(a)hotmail.com
p. 050 5526111

Nokia River Golffin Riverin kentällä pelattiin 2.6.2021 yhdistyksen  golfin mestaruuskisa:

Pelin tulostaso muodostui korkeaksi. Tähän myötävaikuttavana seikkana oli yli kahdenkymmenen asteen lämpötilassa lähes tuulettomassa tilassa pelattu kisa.

Naistensarjassa kilpailijoita oli yksitoista ja miesten sarjassa kymmenen.

Naisten mestariksi tuli Tuula Kankaanpää, 39 pistettä, toinen oli Riitta Mattinen 34 pistettä ja  kolmas oli Raila Koskelainen 32 pistettä.

Miesten mestariksi tuli Jorma Rantanen,  39 pistettä, toinen oli Jorma Kiviö, 38 pistettä ja kolmas oli Jukka Mäkipää 36 pistettä.

Erikoiskilpailuna pelatun pisimmän avauslyöntikisan voitti Jouko Ylinen ja lähemmäksi lippua kilpailun Jukka Mäkipää.

Haluan tässä vielä muistuttaa, että Nokian yhdistyksen toimesta järjestetään  keskiviikkona 11.8.2021 Nokian River-kentällä Pirkanmaan  kansallisen seniopiirin golf-kisa. Ilmoittautumisia voi jättää sähköpostilla allekirjoittaneelle.

Jorma Koskelainen

jorma.koskelainen(a)hotmail.com