Golf-kerho

Arvoisat Nokian senioreiden golfarit !

Yhdistyksemme golfaavien jäsenten mestaruudesta kisataan Nokian River Golfin River-kentällä torstaina 20.6.2024 alkaen kello 09.00.
Kisassa on tasoutukselliset pistebogeysarjat sekä naisille että miehille. Naiset pelaavat tiiltä 48 ja miehet tiiltä 56. Mikäli tarvetta ilmenee, järjestetään Riverin kentälle yhteinen 9-reikäinen  sarja.

Kisaamme sekä naisten että miesten sarjassa kiertopalkinnosta. Myös kummankin sarjan kolme parasta huomioidaan. Kisailemme myös pisimmästä avauslyönnistä, lähemmäksi lippua ja parhaasta lyöntipelituloksesta.

Pelin jälkeen kukin on merkitsijänsä kanssa velvollinen laskemaan pistetulokset. Tarvittaessa allekirjoittanut ja Jorma Rantanen auttavat pistelaskussa.

Kaikilla yhdistyksemme jäsenillä on mahdollisuus osallistua pelitapahtumaan liikkumalla peliryhmien mukana.

Nokia River Golfin kausimaksun maksaneille pelikierros on ilmainen. Muilta pelikierrosmaksu on 58 €/henkilö.
9-reikäisen pelikierroksen maksu on 35 €/henkilö.
Auton vuokra on 32 €.

Pelin jälkeen on mahdollisuus nauttia keittolounas hintaan 11,50 €(sisältää kahvin) tai vaihtoehtoisesti lounas hintaan 13.50 €.

Ilmoittautumiset allekirjoittaneelle  sähköpostilla 13.6.2024 mennessä. Ilmoituksessa on syytä mainita seura sekä varaus autoon. Myös maininta jos pelaat kilpailun 9-reikäisenä.

Kilpailun tuomariksi pelioikeudella on lupautunut Jorma Rantanen.

Jorma Koskelainen
jorma.koskelainen@hotmail.com
p. 050 5526111

Yhdistyksen 2023 golf-kisan jälkeen oli osanottajilla suut messingillä.

Nokian Senioireiden golfmestaruuskisan tulokset 20.6.2023 Nokia River Golffin River-kentällä pelatusta kisasta.

Peliin oli ilmoittanut 24 pelaajaa. Yhteensattumat ja pelipäivänä vallinnut 30-asteen helle verottivat osanottajamäärää niin, että 20 pelaajaa oli pelissä mukana. Ennen peliä oli sovittu, että niin naiset kuin miehetkin pelaavat tiiltä 48.

Tulostaso muodostui niin naisten kuin miestenkin sarjassa korkeaksi.  Naisten sarjan voittajaksi tuli jo toisen kerran peräkkäin Eila Rantanen 41 pistettä, toiseksi Eeva Suominen 34 pistettä ja kolmanneksi Pirjo Nikander 34 pistettä.

Mainittakoon, että Eila Rantanen oli aiemmin jo kesäkuussa voittanut liiton mestaruuden omassa sarjassaan.

Miesten sarjan voittajaksi tuli Jukka Mäkipää 42 pistettä, toiseksi Auvo Sepponen 40 pistettä ja kolmanneksi Jorma Koskelainen 39 pistettä.

Pelissä pelatun lähemmäksi lippua kisan voitti Auvo Sepponen. Jorma Rantanen oli paras lyöntipelituloksessa. Pisimmän avauslyönnin löi Pentti Virkajärvi.

Jorma Koskelainen

jorma.koskelainen@hotmail.com

Golfkerho

Golfharrastus tuo yhteen liikunnallisia senioreita Nokia River Golf -kentällä, kun kenttä on auki. Seniorikisat kesäaikaan maanantaisin. Yhteyshenkilömme on Jorma Koskelainen, puh. 050 5526 111.