Nokisoinnut-kuoro

Nokisointujen kevätkausi aloituspäivämäärä auki, päättyy 12.5.2021.

Nokisoinnut aloittaa lauluharjoitukset keskiviikkona 20.1. klo11. Sopraanot ja bassot harjoittelevat klo11-11.55 ja altot ja tenorit 12.05-13. Paikkana on Polonin sali ja maskien käyttö on suositeltavaa, vaikka laulammekin niin, että turvaetäisyydet täyttyvät. HARJOITUKSET PERUTTU KORONASULUN VUOKSI TOISTAISEKSI.

Uusia laulajia otetaan mukaan kuoroon, kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä kuoronjohtajaan, Elina Koivulaan, puh 050 331 3954. Lisää tietoa kuorosta saat Eeva Syvälahdelta, puh. 050 599 1170.

Seniorikuoro Nokisoinnut on virkeä sekakuoro, jossa laulaa lähes 30 innokasta laulajaa. Laulamme pääosin neliäänisesti, ja ohjelmisto on hyvin monipuolinen. Kuoronjohtajana toimii Elina Koivula.

Harjoittelemme kahden viikon välein, parittomien viikkojen keskiviikkoina klo 11 - 13 Kerholassa. Esiinnymme pääasiassa Kansallisten Senikorien kuukausitapaamisissa. Mukaan laulamaan toivotamme tervetulleiksi kaikki kuorolaulusta kiinnostuneet, aiempi kuorokokemus ei ole vaatimuksena. Tällä hetkellä olisimme erityisen kiinnostuneita uusista miesäänistä vahvistamaan tenori- ja bassoääniä.