Nokisoinnut-kuoro

Nokisointujen syyskausi:

Nokisointujen lauluharjoitukset alkavat keskiviikkona 1.9.21. klo11. Paikkana on Polonin sali ja maskien käyttö on suositeltavaa, vaikka laulammekin niin, että turvaetäisyydet täyttyvät. Kausi päättyy 1.12.2021.

Uusia laulajia otetaan mukaan kuoroon, kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä kuoronjohtajaan, Elina Koivulaan, puh 050 331 3954. Lisää tietoa kuorosta saat Eeva Syvälahdelta, puh. 050 599 1170.

Seniorikuoro Nokisoinnut on virkeä sekakuoro, jossa laulaa lähes 30 innokasta laulajaa. Laulamme pääosin neliäänisesti, ja ohjelmisto on hyvin monipuolinen. Kuoronjohtajana toimii Elina Koivula.

Harjoittelemme kahden viikon välein, parittomien viikkojen keskiviikkoina klo 11 - 13 Kerholassa. Esiinnymme pääasiassa Kansallisten Senikorien kuukausitapaamisissa. Mukaan laulamaan toivotamme tervetulleiksi kaikki kuorolaulusta kiinnostuneet, aiempi kuorokokemus ei ole vaatimuksena. Tällä hetkellä olisimme erityisen kiinnostuneita uusista miesäänistä vahvistamaan tenori- ja bassoääniä.

Osallistumismaksu syksylle 2021 on 25 €, viite 4446. Maksun saajana: Nokian kansalliset seniorit, tilinro: FI02 4503 0010 6196 60.