KEVÄÄN 2024 LIIKUNNAT:

Klikkaa alla jumpan nimeä,  niin voit ilmoittautua. Klikkaa vasemmalla olevasta otsikosta haluamasi jumpan otsikko, niin saat lisätietoa jumpasta.
Jumppiin osallistumalla kohotat lihaskuntoasi ja pidät yllä liikuntakykyäsi. Jumpilla liikutaan rytmikkään musiikin tahdissa.

Seniorienergia ma 8.1.-13.5.24 klo 14.30-15.30, 50 €/kausi, uimahallin liikuntatila, ohjaajana liikuntaneuvoja Kati Raatikainen.
Boccia-pallokerho ti 9.1.-14.5.24 klo 9-10, Kerholan juhlasalissa, 10 €/kausi. Yhteyshenkilö Markku Toivonen, puh. 040 5661 562.
Pilates ti 9.1.-14.5.24 klo 11.30-12.30, 55 €/kausi,  Virran Hiomosali. Kurssin vetäjä on Eeva-Maria Pasonen, YogaSource Teacher Training RYT 500) ja PilatesHealth ohjaaja.
Seniorijooga ti 9.1.-14.5.24 klo 10.20-11.20, 55 €/kausi,  Virran Hiomo-salissa, kurssin vetäjä on Eeva-Maria Pasonen, YogaSource Teacher Training RYT 500) ja PilatesHealth ohjaaja.
Allasjumppa 1. ke 10.1.-15.5.24, klo 9-9.45, 45 €/kausi, ohjaajana liikuntaneuvoja Kati Raatikainen.
Lavis-lavatanssijumppa ke 10.1.-15.5.24 klo 9.45-10.45, 55 €/kausi, uimahallin liikuntatila, kurssin vetäjä on fysioterapeutti Mariitta Tähtinen.
Miesten lihaskuntojumppa pe 12.1.-10.5.24 klo 9.15-10.15, 50 €/kausi, uimahallin liikuntatila, ohjaajana liikuntaneuvoja Kati Raatikainen.
Naisten lihaskuntojumppa pe 12.1.-10.5.24 klo 10.30-11.30, 50 €/kausi, uimahallin liikuntatila, ohjaajana liikuntaneuvoja Kati Raatikainen.
Allasjumppa 2. pe 12.1.-10.5.24 klo 12.15-13.00, 45 €/kausi, ohjaajana liikuntaneuvoja Kati Raatikainen.
Kuntosali jäsenistölle to 11.1.-2.5.24 klo 14-15  uimahallin kuntosalilla, 10 €/kausi. Jos käy vain kuntosalilla, ei erikseen tarvitse maksaa uimahallimaksua.
Allasjumppien kävijät maksavat itse uimahallimaksunsa.

JUMPAT - KOHTI PAREMPAA LIHASKUNTOA RYTMIKKÄÄN MUSIIKIN TAHDISSA:

Iloiset allasjumppalaiset!

Jumppakerhoissamme on kokenut liikuntaneuvoja Kati Raatikainen seniorienergiassa, naisten lihaskunnossa ja miesten lihaskunnossa sekä allasjumpissa. Joogan ja pilateksen ohjaaja on joogaopettaja Eeva-Maria Pasonen. Laviksen vetäjä on fysioterapeutti Mariitta Tähtinen. Keräämme osallistujilta osan kustannuksista kattavat kausimaksut. Tilaa on uusillekin liikkujille. Ota yhteyttä kerhojen yhteyshenkilöihin, jos haluat liittyä mukaan tai lopettaa oman vuorosi.

Jumppaohjaajamme Kati Raatikainen on laatinut meitä varten artikkelin seniorin oikeanlaisesta ruokavaliosta - Tutustu ja omaksu! Klikkaa tästä ohjesivulle.

Jumpat:

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu jumppiin syksyllä annetun ilmoittautumisajan kuluessa. Ilmoittautuminen jatkuu automaattisesti vuodenvaihteen jälkeen kevätkaudelle. Oma tapaturmavakuutus suositellaan otettavaksi. Yhdistyksellä ei ole vakuutusta. Maksullisista tapahtumista saat laskun. Maksa osallistumismaksut viimeistään eräpäivänä. Käytä aina laskun viitenumeroa. Huom. Pariskunnan tulee maksaa laskunsa omilla viitenumeroillaan.

Aloittaminen kesken kauden

Jos aloitat kesken kauden, syksyllä 15.10. jälkeen ja kevätkaudella 15.03. jälkeen, kausimaksusta peritään puolet.

Kokeilumahdollisuus

Jumppiin on mahdollisuus käydä tutustumassa 1-2 kertaa veloituksetta. Tutustumisesta on sovittava jumppavastaavan kanssa.

Tervetuloa Nokian senioreiden mukaviin tapahtumiin.