Lavis

Laviksen ohjaaja ottaa tanssijoista kuvaa peilin kautta...

Laviksen kevätkausi 2024:

Lavis on uimahallin liikuntatilassa keskiviikkoisin 10.1.-15.5.24  klo 9.45 - 10.45 (kurssimaksu 55 €/kausi).

Kurssin vetäjä on fysioterapeutti Mariitta Tähtinen.

Lavatanssijumppa on lavatanssiaskeleiden ja jumpan yhdistelmä, jota tanssitaan yksin. Kurssilla opitaan eri tanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella. Tanssitunneilla on irrottelun ja hauskanpidon meininki! Tunneilla on senioreille sopiva rauhallisempi tahti ja liikkeet tehdään ilman hyppyjä. Sisäliikuntaan sopivat, mielellään pohjista hieman luistavat jalkineet ja juomapullo mukaan.

Tilaa on uusillekin liikkujille. Ota yhteyttä yhteyshenkilöön, jos haluat liittyä mukaan tai lopettaa oman vuorosi. Uutena jumppaajana voit myös ilmoittautua tapahtumakalenterin kautta: Tästä tapahtumakalenterille.

Osanottajat saavat kaudesta laskun sähköpostitse, paperilaskun tilanneet saavat laskun kirjeitse jumppamaksusta.

Yhteyshenkilö Eila Rantanen 050 5588 840, jumpat@nokianseniorit.fi.

Jumpat

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu jumppiin syksyllä annetun ilmoittautumisajan kuluessa. Ilmoittautuminen jatkuu automaattisesti vuodenvaihteen jälkeen kevätkaudelle.  Oma tapaturmavakuutus suositellaan otettavaksi. Yhdistyksellä ei ole vakuutusta. Maksullisista tapahtumista saat laskun. Maksa osallistumismaksut viimeistään eräpäivänä. Käytä aina laskun viitenumeroa. Huom. Pariskunnan tulee maksaa laskunsa omilla viitenumeroillaan.

Aloittaminen kesken kauden

Jos aloitat kesken kauden, syksyllä 15.10. jälkeen ja kevätkaudella 15.03. jälkeen, kausimaksusta peritään puolet.

Kokeilumahdollisuus

Jumppiin on mahdollisuus käydä tutustumassa 1-2 kertaa veloituksetta. Tutustumisesta on sovittava jumppavastaavan kanssa.

Tervetuloa Nokian senioreiden mukaviin tapahtumiin.