Teatteriretket

Teatteriretket ovat tarkoitetut ensisijaisesti yhdistyksen jäsenille. - Liity jäseneksi, ja tule mukaan retkillemme!

Teatteriretkillä on uusi vetäjä:

Marianne Räty, puh. 0500 854 022, teatteriretket@nokianseniorit.fi

KEVÄÄN TEATTERIRETKET:

Kerholassa kevätkonsertissa myös Waltteri Torikka 11.5.24:

La 11.5.24 klo 14.00 Keväinen juhlakonsertti: Maakuntalauluja ja Merikantoa
– Nokian Kerhola, järjestää Nokia-Seura

Esiintyjäkaarti juhlakonsertissa on mittava: paikalliset Puhallinyhtye Oktaavi ja Pinsiön Mieskuoro, sekä solisteina sopraano Minna Viinikainen ja Waltteri Torikka. Konserttipäivä on äitienpäivän aatto, eli liput konserttiin ovat mitä mainion äitienpäivälahja. Hinta 33 €, sis. lipun ja väliaikakahvit.
 Ilmoittautuminen viimeistään 10.4.24. Ilmoittaudu tästä tapahtumakalenterilla.

Tiistai 11.6.2024 klo 18: Karavaanari - Kaikkien kaveri - Pyynikin kesäteatteri
Hinta 50 € sisältäen lipun ja kuljetuksen, 38 € pelkkä lippu. Ilmoittautuminen viimeistään 10.5.2024. Voit ilmoittautua tästä tapahtumakalenterin kautta.

Pyynikin kesäteatterissa ensi-iltansa saa uusi, eeppinen komedia. Heikki Syrjän ja Riku Suokkaan käsikirjoittama ja Suokkaan ohjaama Karavaanari - Kaikkien kaveri on komedia ennakkoluuloista, ikiaikaisesta hyvän ja pahan taistelusta sekä yhteisön silmittömästä voimasta.Rooleissa Lari Halme, Kaisa Hela, Heikki Hela, Karoliina Vanne, Miia Selin, Aimo Räsänen, Jari Ahola, Marika Heiskanen ja Carola Halme. Nokialaisen Etuteatterin näyttelijöitä on mukana esityksessä. Lähtö  Atro Vuolteen autolla Pajakadun ja Vihnuskadun risteyksen kohdalta bussipysäkiltä reittiä: Kankaantaankatu - Ilkantie - Nokian valtatie - Härkitie - Maununkatu - Sähkötalo - Tampere.

Heinäkuu torstai 11.7.2024 klo 18.30 Kievarin salaisuus - Nokian kesäteatteri
Hinta 33 € sisältäen lipun ja väliaikakahvit. Ilmoittautuminen viimeistään 20.6.2024. Ilmoittaudu tapahtumakalenterin kautta tästä.

Hämeen sydänmailla toimii Metsätien kievari, jota Beatan sisarentytär Kaarin pitää Beatan ollessa jo eläkkeellä. Kaarinille aiheuttaa päänvaivaa kieltolaki, joka hankaloittaa kievarin palveluita. Onneksi salakuljettajat toimittavat "kovaa teetä" kievariin. Kievarin arki sujuu työn touhussa, mutta salaisuuksiakin kievarista löytyy...

Elokuu 3.8.2024 klo 18.30: Laukon kartanon puistokonsertti, Emma Salokoski ja Maria Ylipää, jazztrio ja jousikvartetti, konsertti "Kauniita piikkejä"
Hinta 47 € sisältäen lipun ja kuljetuksen, 32 € pelkkä lippu. Ilmoittaudu tapahtumakalenterin kautta tästä.

- Tule mukaan nauttimaan upeasta kartanomiljööstä ja konsertista luonnon helmassa! Lähtö Atro Vuolteen autollaPajakadun ja Vihnuskadun risteyksen kohdalta bussipysäkiltä reittiä: Kankaantaankatu - Ilkantie - Nokian valtatie - Härkitie - Maununkatu - Sähkötalo - Vesilahti.

Syyskuu torstai 5.9.2024 klo 18 Taru sormusten herrasta - Tampereen Teatteri ja Tampere-talo, musikaali
Hinta 97 € sisältäen lipun ja kuljetuksen, 85 € pelkkä lippu. Ilmoittautuminen viimeistään 4.8.2024. Ilmoittaudu tästä tapahtumakalenterin kautta.

Tampereen Teatteri ja Tampere-talo kutsuvat sinut elämäsi seikkailuun, kun J.R.R. Tolkienin rakastettu klassikko Taru sormusten herrasta saa maailman kantaesityksensä Tampere-talon Ison salin näyttämöllä. Ainutlaatuisessa suurtuotannossa yhdistyvät ikimuistoinen teatteritaide, Tuomas Kantelisen uusi teosta varten säveltämä ja Tampereen Filharmonian tulkitsema musiikki sekä Sorin Sirkuksen hämmästyttävä sirkustaide. Suurteoksen ohjaa Mikko Kanninen ja päärooleissa loistavat mm. Ella Mettänen, Antti Reini, Ville Majamaa ja Risto Korhonen. Lähtö  Atro Vuolteen autolla Pajakadun ja Vihnuskadun risteyksen kohdalta bussipysäkiltä reittiä: Kankaantaankatu - Ilkantie - Nokian valtatie - Härkitie - Maununkatu - Sähkötalo - Tampere.

Tapahtumien ilmoittautumis-, maksu- ja peruutusehdot:

Nokian seniorit ry:n hallituksen päätös 10.01.2023

Matkat, retket ja tapahtumat

Ilmoittaudu matkoille, retkille ja tapahtumiin määräpäivään mennessä. Ilmoittautuminen on sitova. Oma vakuutus suositellaan otettavaksi jokaiselle matkalle ja retkelle. Maksullisista tapahtumista saat laskun. Maksa osallistumismaksut viimeistään eräpäivänä. Käytä aina laskun viitenumeroa. Huom. Pariskunnan tulee maksaa laskunsa omilla viitenumeroillaan.

Jos joudut peruuttamaan osallistumisesi ilmoittautumisajan jälkeen sairauden, tapaturman tai vakavan perhetapahtuman takia, ota ensin yhteys matkavastaavaan. Listalla saattaa olla peruutuspaikkaa odottavia henkilöitä, ja myös itse voit hankkia tilallesi toisen.

Kun tilallesi löytyy uusi osallistuja, suoritettu maksu palautetaan, muussa tapauksessa sinun pitää korvata peruuttamastasi matkasta yhdistykselle aiheutuneet kulut. Muu osa matkan hinnasta palautetaan.

Tervetuloa Nokian senioreiden mukaviin tapahtumiin.