Puntari-kerho

Puntari-kerhon kevät 2022 klo 12.30 - 14.00 Kerholassa Polonin salissa:

17.2.2022 Lapsuuteni ruokamuistoja (muistellaan yhdessä lapsuutemme lempi- ja inhokkiruokia)

3.3.2022 Sinuhen jalanjäljillä ja muita matkakertomuksia (aiheeseen johdattelee Marjut Lindström; varaudu kertomaan oma matkatarinasi)

17.3.2022 Nokian Kuvataiteilijat Ry esittäytyy

12.5.2022 Retki Suomen Rautatiemuseoon Hyvinkäälle

Puntari-kerhon retki Suomen Rautatiemuseoon Hyvinkäälle to 12.5.2022:

Puntari-kerho järjestää retken Suomen Rautatiemuseoon. Lounas matkalla Riihimäen Lasimuseon ravintola Klaasissa. Retken hinta 40 € sisältää kuljetuksen, lounaan Klaasissa ja opastuksen Rautatiemuseolla. Lasimuseossa on mahdollisuus tutustua museon kesänäyttelyyn (osallistumismaksu maksettava itse). Retki toteutuu, jos minimissään 30 osanottajaa ilmoittautuu. Osanottajat maksavat itse museon pääsymaksun 7 €, museokortti käy myös. Lisätietoja ja ilmoittautuminen: Airi Viitanen, puh. 0500 929 679, airi.viitanen(a)gmail.com. Voit ilmoittautua myös suoraan tapahtumakalenterin kautta: https://kilta.senioriliitto.fi/Tapahtumat/tapahtumatiedot.aspx?id=13028

Tervetuloa kuuntelemaan, keskustelemaan ja retkeilemään!
Kerhon kokoontumisiin Kerholassa on vapaa pääsy, ilmoittautumista ei vaadita.

Puntari-kerho kokoontuu Kerholan Polonin salissa aina parittoman viikon torstaina klo 12.30 - 14.00. Ohjelmassa on ajatonta ja ajankohtaista juttua aiheesta kuin aiheesta. Yhdistyksen toiminnasta kiinnostuneille on vapaa pääsy kerhon tapaamisiin.

Puntari-tiimi:

Tarja Pukuri, puh. 050 564 4780, Marjut Lindström, Airi Viitanen, Tuttu Miikkulainen, Tuija Kiiskinen ja Jouko Viitanen.

Puntarikerhon kevätretkeläisiä Villa Mairean pihalla.