Seniorienergiassa jumppaa painojen kera joulukuussa -19.

KEVÄÄN 2024 SENIORIENERGIA - RYTMIKKÄÄN MUSIIKIN TAHDISSA KOHTI PAREMPAA LIHASKUNTOA.
Seniorienergia maanantaisin klo 14.30 -15.30  ajalla 8.1.-13.5.24,   kurssimaksu 50 €/kausi.

Tilaa on uusillekin liikkujille. Ota yhteyttä kerhon yhteyshenkilöön, jos haluat liittyä mukaan tai lopettaa oman vuorosi. Uutena jumppaajana voit myös ilmoittautua tapahtumakalenterin kautta: Tapahtumakalenterille.

Liikuntaneuvoja Kati Raatikainen ohjaa kuntopiirejä Uimahallin liikuntatilassa:
Liikuntaa voimien mukaan, naiset ja miehet yhdessä. Yhteyshenkilö Eila Rantanen, puh. 050 5588 840 tai jumpat@nokianseniorit.fi.

Osanottajat saavat laskun sähköpostitse, paperilaskun tilanneet saavat laskun kirjeitse kauden jumppamaksusta.

Seniorienergiaa maanantaisin:
Kehoa ja mieltä vahvistava, terveyskuntoa edistävä tunti.

Tunti  sopii lähes kaiken kuntoisille, sillä monista liikkeistä on tarjolla useita variaatioita. Tunti sisältää monipuolista jumppaa musiikin siivittämänä. Vahvistamme hengitys- ja verenkiertoelimistöä, kehitämme/ylläpidämme lihasvoimaa, tasapainoa ja kehon liikehallintaa monipuolisin harjoittein. Joko oman kehon painoa hyödyntäen, tai erilaisia välineitä (mm. keppi, käsipainot) käyttäen.

Käytämme myös aikaa kehon huoltoon, kehon ja mielen rauhoittumiseen, sekä liikkuvuuteen.

Kaikki jumpat ovat sisällöltään lähes samanlaisia, mutta maanantain ryhmä on hieman kevyempi, kuin perjantain.

Jumpat

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu jumppiin syksyllä annetun ilmoittautumisajan kuluessa. Ilmoittautuminen jatkuu automaattisesti vuodenvaihteen jälkeen kevätkaudelle. Oma tapaturmavakuutus suositellaan otettavaksi. Yhdistyksellä ei ole vakuutusta. Maksullisista tapahtumista saat laskun. Maksa osallistumismaksut viimeistään eräpäivänä. Käytä aina laskun viitenumeroa. Huom. Pariskunnan tulee maksaa laskunsa omilla viitenumeroillaan.

Aloittaminen kesken kauden

Jos aloitat kesken kauden, syksyllä 15.10. jälkeen ja kevätkaudella 15.03. jälkeen, kausimaksusta peritään puolet.

Kokeilumahdollisuus

Jumppiin on mahdollisuus käydä tutustumassa 1-2 kertaa veloituksetta. Tutustumisesta on sovittava jumppavastaavan kanssa.

Tervetuloa Nokian senioreiden mukaviin tapahtumiin.