Yhdistyksemme:

SENIORIT - ELÄMÄNILOA JA VOIMAA.  Eläkeläisyhdistyksemme tarjoaa nokialaiselle eläköityvälle/eläkeläiselle monenlaista toimintaa eri kerhoissa. Toimintamme on avointa kaikille varttuneille ikään katsomatta.   - Ilmoittaudu siis mukaan jäseneksi ja tuo ystäväsikin!
Yhdistyksemme kerhot ja tapaamiset tarjoavat yhdessäoloa ja sosiaalista ryhmätoimintaa. Jumppiin osallistumalla kohotat lihaskuntoasi ja pidät yllä liikuntakykyäsi. Muistikerho ja pelikerhot aktivoivat aivoja pitäen muistisairauden riskiä loitolla.

Senioriyhdistyksemme runkona ovat kerhotoiminta ja liikunta-aktiviteetit. Viikoittaisia liikunta-aktiviteetteja on runsaasti: 2 allasjumppaa viikossa, seniorienergia-jumppa, lavis, pilates, seniorijooga, keilakerho ja naisten sekä miesten lihaskuntojumppa, lisäksi kuntosalivuoro ja Boccia-kerho. Liikuntaohjaajamme tarjoavat alan ammattilaisina meille korkeatasoisesti ohjattua liikuntaa. Keväästä syksyyn toimii Golf-kerho. Säännöllisesti toimivia kerhoja ovat: Muistikerho Pähkinät, Korttihait, Bridge-kerho, Keilakerho, Puntari-keskustelukerho ja Menaiset-keskustelukerho.  Sekakuoromme Noxetti esiintyy kuukausitapaamisissamme. Yhdistyksemme järjestää useita vaellusretkiä,  kymmenkunta teatteriretkeä ja muita kulttuuriretkiä vuosittain. Talvisin järjestämme kävelyretkiä Nokiaan tutustuen ja makkaranpaistoretkiä kävellen tai hiihtäen lähimetsien makkaranpaistopaikoille.

Tarjoamme Kerholan kuukausitapaamisissa vaihtelevaa ja laadukasta ohjelmaa, niin asiapitoista kuin viihteellistä.  Kokoonnumme 9 kertaa Kerholassa syksystä kevääseen, joululounaalle ja 2 kertaa kesässä kesälounaan merkeissä nokialaisissa eri ravintoloissa. Kerholan kuukausitapaamisiin on yhdistyksen toiminnasta kiinnostuneille vapaa pääsy.