Jooga

Joogan kevätkausi 24.1.-16.5.2022:

Maanantaisin Polonin salissa Kerholassa klo 12 -13 (kurssimaksu 50 €/kausi)

Tilaa on uusillekin liikkujille. Ota yhteyttä yhteyshenkilöön, jos haluat liittyä mukaan tai lopettaa oman vuorosi. Uutena jumppaajana voit myös ilmoittautua tapahtumakalenterin kautta: Tästä tapahtumakalenterille.

Osanottajat saavat kaudesta laskun sähköpostitse, paperilaskun tilanneet saavat laskun kirjeitse jumppamaksusta.

Yhteyshenkilö Eila Rantanen 050 5588 840, jumpat(a)nokianseniorit.fi. i

Kurssin vetäjä on Eeva-Maria Pasonen, YogaSource Teacher Training RYT 500) ja PilatesHealth ohjaaja.

Jooga on rauhoittava harjoitus sekä keholle, että mielelle. Joogalla on paljon kehoa korjaavia, ja jopa parantavia vaikutuksia. Harjoitus parantaa aineenvaihduntaa, lisää liikkuvuutta, vahvistaa lihaksia, rauhoittaa mieltä ja koko hermostoa. Jooga sopii kaikille. Näillä tunneilla yhdistämme liikkeitä eli asanoita monista eri joogalajeista. Joogaharjoituksessa hengitys on tärkeää, ja siihen perehdymme myös paremmin. - Menemme pintaa syvemmälle. Tervetuloa rentoutumaan ja voimaan paremmin.

Ota mukaasi vesipullo, joogamatto tai muu jumppa-alusta sekä viltti loppurentoutusta varten. Et tarvitse aikaisempaa kokemusta lajista.